Vračilo blaga

VRAČILO BLAGA
Kupčeva pravica je, da lahko v 14 dneh od prevzema blaga odstopi od pogodbe. V tem primeru mora prodajalcu na elektronski naslov info@lenuhec.si sporočiti, da odstopa od pogodbe, pri tem pa mu ni potrebno navesti razloga za svojo odločitev. Nato mora kupec v roku 30 dni po sporočilu izdelek izročiti prodajalcu. To lahko stori preko dostavne službe, tako da izdelek pošlje na SimlpKoda, Aleš Šavli s.p., Drevoredna ulica 08, 2342 Ruše, Slovenija ali pa se s prodajalcem dogovori za osebno vračilo blaga na sedežu podjetja.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga, če se odloči, da bo izdelek vrnil preko dostavne službe. Vračila z odkupninami ne sprejemamo.

Kupec mora k vračilu obvezno predložiti kopijo računa in izpolnjen reklamacijski list (najdete ga na naši spletni strani).

Prodajalec bo kupcu vrnil kupnino z nakazilom na TRR, ki nam ga mora kupec posredovati ob vračilu blaga. Nakazilo se bo izvršilo takoj, ko prodajalec prejme izdelke, najkasneje pa v roku 14 dni.

ZAMENJAVA BLAGA
Če kupcu naročeni izdelek ne ustreza (premajhen, prevelik, prekratek, predolg,…) ga lahko pri Lenuhec.si zamenja brez problema. O zamenjavi izdelka nas mora kupec obvestiti na info@lenuhec.si v roku 3 dni od prejetega blaga. Po dogovoru kupec pošlje prodajalcu izdelek nazaj in, ko ga prodajalec prejme, mu odpošlje nov in dogovorjen izdelek. Kupec mora predložiti kopijo računa in izpolnjen reklamacijski list, ki ga najde na naši spletni strani. Pri menjavi blaga kupca bremeni strošek vračila blaga in strošek ponovnega pošiljanja. Lahko pa se kupec in prodajalec dogovorita tudi za osebno zamenjavo blaga na sedežu podjetja.

Dostavna služba GLS nudi možnost zamenjave paketa ob dostavi prvotnega paketa na zelo enostaven način. Prodajalec izdela dodatno nalepko, ki jo poleg novega paketa izroči kurirju. S to nalepko potem kupec opremi paket, ki ga kurir prevzame ob dostavi in ga naslednji dan izroči prodajalcu.

PREKLIC NAROČILA IN NEPREVZETA POŠILJKA
Kupec lahko svoje naročilo prekliče, dokler mu prodajalec ne pošlje elektronske pošte s statusom »Zaključeno naročilo«. Če kupec pravočasno prekliče naročilo, mu v zvezi s tem ne nastanejo nobeni stroški. V kolikor naročilo prekliče, ko so bili izdelki že zapakirani in odposlani, ga bremeni strošek pošiljanja – 3.50€. Možnost preklica ima kupec tudi kasneje, in sicer, če mu sporočimo, da izdelek, katerega je naročil začasno ni dobavljiv ali pa je razprodan.

Če je bil naročen izdelek kupcu odposlan in kupec blaga v dogovorjenem roku s strani dostavne službe ne prevzame, se mu zaračunajo neposredni stroški vračila blaga, ki so nastali v zvezi s pakiranjem, pošiljanjem in vračilom pošiljke.

REKLAMACIJE
Kupec mora prodajalca obvestiti o reklamaciji na info@lenuhec.si . Vsako reklamacijo bomo upoštevali in jo bomo poskušali rešiti v dobro kupca, pri tem pa bomo upoštevali Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot).