Znamke se predstavijo


Je danska znamka, ki je narejena z ljubeznijo do naših novorojenčkov in kasneje dojenčkov. Tako v ponudbi najdemo najbolj osnovne kose, ki jih mamica potrebuje v začetnem obdobju. Uporabljajo materiale, ki so iz 100% organskega bombaža in tako ne dražijo občutljive dojenčkove kože. Vzorci so enostavni, v barvah primernih za oba spola, kar olajša nakup marsikatere bodoče mamice, ki si ne želi vedeti spola ali pa bi vseeno rada dojenčka oblekla v nevtralne barve in si ustvarila kolekcijo, v kateri bo lenuhec blestel. Oblačila ne vsebujejo umetnih barvil in imajo certifikat Oeko-Tex 100. Pri izdelavi oblačil niso pozabili tudi na nedonošenčke in novorojenčke, ki merijo v dolžino pod 50 cm in je zanje težko dobiti lepa, kvalitetna in koži prijazna oblačila.

Guess How Much I Love You v slovenskem prevodu pomeni A veš koliko te imam rad. To znamko zagotovo poznate po knjižnih uspešnicah in dojenčkovem albumu. Guess How Much I Love You je predšolska, ljubeča pravljica o dveh zajčkih, malem in velikem, ki med seboj tekmujeta in si izražata ljubezen ter naklonjenost eden do drugega. Knjige so bile prvič objavljene leta 1994 in so delo avtorice Sam McBratney in čudovite ilustratorke, ki je vse slike naslikala z vodnimi barvami Anite Jeram. Izdanih je bilo več kot 28 milijonov kopij, v 53 jezikih, izmed katerih je tudi slovenski. Zraven knjižnih uspešnic pa so tudi začeli izdelovati stvari za dojenčke (od posteljnin, odejic, tolažilnih ninic, itd.), ki so tako nežne in ljubeče, da so primerne za vsako mamico, ki bi rada ustvarila nevtralen in lep videz dojenčkove sobice.



Silvercloud znamka je bila izključno oblikovana v Angliji. Razvita je bila s strani najbolj priljubljene znamke East Coast, ki je na tržišču že več kot 50 let, zaradi tega je Silvercloud znamka, ki ji lahko mamice zaupajo. Podjetje East Coast je bilo ustanovljeno leta 1960 in ga še sedaj vodi ista družina, ki ga je ustanovila.  Znana je po lepih, visoko kakovostnih in modernih stvareh za dojenčke, tako, da so tudi Silvercloud stvari oblikovane tako, da dojenčkom ustvarjajo udobje. Vsi izdelki imajo čudovite aplikacije, od gosenice, ovčke in se med seboj povezujejo tako, da lahko imajo bodoče mamice vse v stilu (od sobice, kopanja, previjanja, itd.), po ugodnih in dostopnih cenah.


Earth Friendly Baby je angleška kozmetika, ki je bila ustvarjena s strani očeta, saj je svojim otrokom želel najboljšo nego. Dojenčkom in tudi staršem zagotavlja naravno nego telesa, po dostopni cenovni ceni. Vsi izdelki so brez umetnih barvil, dišav, narejeni so iz bioloških sestavin, niso testirani na živalih, so nežni, blagi ter brez SLS-ov in parabenov. Tudi sami prisegamo nanjo, ker je edina, ki sinu pomaga v boju z atopijskim dermatitisom. Uporabljamo jo že od njegovega enega leta starosti (prej zanjo nismo vedeli) in pa še sedaj pri štirih letih. Je prejemnica številnih nagrad:


Dediščina podjetja Mothercare sega v leto 1961 in je specializirano za nosečnice, dojenčke in otroke do osmega leta starosti. Na Mothercare se zavedajo, da je lahko starševstvo čudovito, neprijetno, smešno, naporno in da gre za koristno porabljen čas. Prav zaradi tega tako v njihovi ponudbi najdemo lepe in barvite izdelke, ki so prijazni dojenčkovi koži in olajšajo starševsto.


Luksuzna kozmetika, ki je luč zagledala leta 2008 je primerna za nosečnice, mamice in dojenčke. Zakaj? Ker je narejena iz strani dveh mamic Jennifer in Corinne in vsebuje naravne sestavine. Jennifer je kozmetična strokovnjakinja, ki je raziskovala in pisala o konzervansih ter sintetičnih sestavinah, ki se uporabljajo v kozmetičnih izdelkih in predstavljajo velik problem in negativne učinke na kožo in okolje. V času njune nosečnosti sta za svoji hčerki iskale izdelke, ki bi bili nežni, naravni, a hkrati učinkoviti. Ker tega nista našli sta se odločili oblikovati svojo linijo produktov. Za njima je dve leti raziskovanj, ugotavljanja dejstev in oblikovanj, da je nastala res popolna linija izdelkov in se je rodila znamka Love Boo.


Jonzac kozmetika je kozmetika s termalno vodo, ki je naravno zdravilno sredstvo , saj ima številne pozitivne učinke na zdravje in vitalnost. Predenj so dali kozmetiko v promet so pod dermatološkim nadzorom, v obdobju petih let izvajali številne teste učinkovitosti na skupini prostovoljcev. Rezultati so bili nesporni: kozmetika Jonzac ima sposobnost, da pomaga obnavljati kožne celice, koža pa je po uporabi mehka in navlažena. Edinstvene lastnosti kozmetike izhajajo iz lastnosti termalne vode, ki je hipertermalna, ima visoko vsebnost mineralnih snovi, je bakteriološko čista in kožo ščiti. Tako je Jonzac eliksir za kožo, ki pomirja in deluje protivnetno.


Je francoska naravna kozmetika za dojenčke. Ne vsebuje alergenov, sulfatov, glikol etrov in parabenov.


Družina Tollman je v zadnjih 35 letih razvila na podlagi inovacij in idej industrijo za otroke in dojenčke. V osemdesetih letih so poslovali preko kataloške prodaje, v devetdesetih letih pa so bili prvi in vodilni na področju izdelkov za hranjenje. Konec leta 2003 so se odločili, da bodo razvili celotno paleto otroških izdelkov in dodatkov za hranjenje, ki se bodo prodajali pod znamko Vital Baby.


Znamka je bila ustanovljen leta 2006. Ponuja vodilno in nagrajeno nosečniško/materinsko blazino, ki je hkrati tudi blazina za dojenje. Znamka je bila ustanovljena z namenom pomagati nosečnicam, da najdejo udoben položaj med spanjem v času nosečnosti in se tako dobro naspijo. Ker pa strmijo k funkcionalnosti, je nosečniška blazina zasnovana tako, da se lahko kasneje uporablja za dojenje dojenčka in se mu tako omogoči podpora ter pravilen položaj. Blazina je primerna za uporabo doma in pa tudi za bolnišnično bivanje. V Združenem kraljestvu je blazina priporoćena s strani babic, priporoča pa jo več kot sto tisoč žensk po vsem svetu.


MAMO TATO je poljska znamka, ki je osredotočena na proizvajanje otroške posteljnine in dodatkov za otroško sobico. Njihov cilj je bil že od vsega začetka, da izdelajo izdelke glede na potrebe mladih staršev in njihovih otrok, hkrati pa takšne, da imajo neko zgodbo in je vse v stilu. Izdelki so izdelani z veliko skrbnostjo, pozornostjo in detajlov ter so zasnovani tako, da nudijo varnost in udobje otrok. Imajo vse potrebne certifikate, soglasja, so antialergijski, oz 100% bombaža in imajo Oko-Tex standard 100 / TUV. So tudi prejemniki številnih nagrad. Vse te nagrade so tudi natisnjene na vsaki embalaži izdelkov:
– visoka kakovost ponudbe 2011,
– visoka kakovost ponudbe 2012, 
– vodja kakovosti potrošnikov 2013,
– vodja kakovosti potrošnikov 2014, 
– visoka kakovost ponudbe 2014,
– vodja kakovosti potrošnikov 2015,
– dobra znamka 2015 – kakovost, zaupanje, ugled.


To znamko že zagotovo poznate, a nas vedno znova navdušuje, zaradi tega smo njihovo kopalno kad vključili v našo ponudbo. Njihova zgodba se je začela leta 1930, ko so Herman Fisher, Irving Cena in Heler Schelle združili svoje talente, s katerimi so ustvarili različne vrste igrač za podjetje. Njihovi začetki so bili težki, a na njihovo presenečenje so se prve igrače med kupci zelo dobro in hitro prijele in tako se je proizvodnja zelo hitro razvijala in širila. Njihove načela so temeljila in še vedno temeljijo na:
– vrednosti igre,
– funkcionalnosti,
– iznajdljivosti,
– močni konstrukciji in
– dobri vrednosti za denar.


Znamka je nastala leta 1987 in tako je minilo že več kot četrt stoletja, odkar je bil prvi Forever Friends narisan s strani umetnice Deborah Jones. To risbico je videl kralj Andrew Brownsword, ki jo je takoj vzljubil in takoj postavil na kartice. Kmalu so kartice v deželi postale najbolj priljubljene in srčkane, tako za mlade kot za starejše. Čeprav je znamka rasla in se zelo razvijala ter dodajala marsikatere like, je še vedno ena stvar, ki se nikoli ni in se ne bo spremenila – predanost pomagati ljudem z ljubeznijo in prijateljstvom.

Njihovi začetki temeljijo na ljubezenski zgodbici, ki temelji na tem kako postaneš prvič starš. Ko dobiš v roko svojo malo štručko, si poln začudenja, saj ne moreš verjeti, da je to bitje tvoje. Z malimi nogicami in rokicami, ki te božajo in se stiskajo k tebi. Tako se je začela njihova zgodba, z ljubezensko zgodbo očeta do njegove hčerkice, ki je želel s svojimi najdražjimi deliti svoje čudovite in vesele trenutke z njo, tako, da je pripravil personalizirano darilo z odtisi rok in nog svoje hčerkice. Iz tega se je potem postopoma razvila znamka, ki raste iz dneva v dan in ponuja edinstvena in domiselna darila ter pripomočke za ohranjanje najlepših spominov.

 

Stekleničko Mixie Baby je iznašel utrujeni očka, ko je sredi noči pripravljal adaptirano mleko za svojega malčka. Nekega večera sta mami in ati vsa utrujena razglabljala, kaj bi lahko storila, da bi si pomagala in olajšala njun vsakdan. Mami je izbrskala neko pripravno stekleničko in na podlagi tega se je potem začela razvijati zgodba, ki je pripeljala do znamke Mixie Baby. Zares fenomenalen izum :)!